wtorek, 16 września 2014

Dziennik Bridget Jones

Pierwsza część "przygód"  Bridget Jones.Bridget jest kobietą po trzydziestce i nie może sobie poukładać w życiu. Jest uzależniona od papierosów,alkoholu i imprez.Jej matka próbuje ja zeswatać z rozwiedzionym i bogatym Markiem.Jednak Jones podoba się ktoś inny,ktoś kto jest nieodpowiedni.Jej ukochanym jest jej szef-Daniel.Z Danielem na początku nic jej nie łączy,później zaczynają wysyłać sobie niegrzeczne maile.Aż w końcu się ze sobą umawiają.Bridget zrywa z nim przyłapując go na zdradzie.Później sama wdaje się w romans z niejakim Markiem.Główna bohaterka obsesyjnie liczy kalorie,jednostki alkoholu oraz liczbę wypalonych papierosów.Ma trójkę zaufanych przyjaciół: Feministkę Shazzer, Niepewną siebie Jules oraz geja Toma.Bridget nienawidzi się zaś z Rebecką.W "dziennikach Bridget Jones" rodzice Brid przechodzą kryzys.Jej matka zaczyna spotykać się z młodszym od siebie Juliem.Jej tata nie może poradzić sobie bez żony,dlatego gdy ta do niego wraca,od razu jej wybacza.

Podsumowując książka jest naprawdę świetna.I wszystkim serdecznie ją polecam.Ja na pewno przeczytam dalsze tomy.



źródło zdjęcia


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę książkę! To zdjęcie to okładka tej książki? Ja mam zupełnie inną:o
    Będę zaglądać na bloga i trzymam kciuki! <3

    ask.fm/foreverwithpll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest okładka książki,ale wydanie 2014 :),bardzo mi miło,że będziesz tu zaglądać. <3

      Usuń
    2. A no to chyba, że ja już ją dawno kupiłam, więc mam starą!:D
      PS. Wyłącz weryfikację obrazkową!:D
      (jeśli chcesz wiedzieć jak pisz na aska, link u góry)

      Usuń
  2. Ale fajny blog.Masz talent do pisania.Na pewno będę tu wpadać. :)

    OdpowiedzUsuń